Reprezentatív példa 2 500 000 Ft-os vételár esetén: | |||
Önrész: | 500 000 Ft | Kezelési díj: | 0 Ft |
Hitelösszeg: | 2 000 000 Ft | Referencia THM: | 19,90 % |
Futamidő: | 48 hónap | Havi törlesztőrészlet: | 59 053 Ft |
Fix, éves ügyleti kamat: | 18,29 % | A fizetendő teljes összeg (önrész nélkül): | 2 834 544 Ft |
a) |
cégnév: Elektrikó Műszaki Szolgáltató és Kereskedelmi Kft.
székhely: 2115 Vácszentlászló, Zsámboki utca hrsz. 047/3.
nyilvántartási azonosítója (cégjegyzékszáma): 13-09-075232
levelezési cím: 2115 Vácszentlászló, Zsámboki utca hrsz. 047/3.
felügyeleti hatóság megjelölése: Magyar Nemzeti Bank (központi levélcím: 1850 Budapest, Központi telefon: (36-1) 428-2600, központi fax: (36-1) 429-8000, E-mail: ugyfelszolgalat@mnb.hu)
|
||||
b) |
Társaságunk a Magyar Nemzeti Bank által a közvetítőkről vezetett nyilvántartásban szerepel. A nyilvántartást ellenőrizni lehet a fenti elérhetőségeken, illetve a www.mnb.hu honlapon keresztül.
|
||||
c) |
Társaságunk függő közvetítőként a Magyar Cofidis Bank Zrt. megbízásából jár el, és a megbízó érdekeit képviseli.
|
||||
d) |
Társaságunk a pénzügyi szolgáltatási szerződés megkötéséért közvetítői díjazásban részesül.
|
||||
e) |
Társaságunk a jelzáloghitelhez vagy a fogyasztónak nyújtott ingatlanra vonatkozó pénzügyi lízinghez kapcsolódó - a hitel és pénzkölcsön, valamint pénzügyi lízing nyújtásától, továbbá a pénzügyi szolgáltatás közvetítésétől elkülönülő - személyre szabott ajánlások adása (hiteltanácsadás) szolgáltatást nem nyújt.
|
||||
f) |
A Magyar Cofidis Bank Zrt. biztosítja, hogy az ügyfél Társaságunk magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszát szóban (személyesen, telefonon) vagy írásban (személyesen vagy más által átadott irat útján, postai úton, telefaxon, elektronikus levélben) közölhesse.
A Magyar Cofidis Bank Zrt. a szóbeli panaszt, az ügyfelek számára nyitva álló helyiségében, annak nyitvatartási idejében, a telefonon közölt szóbeli panaszt minden munkanapon 8:30-tól 17 óráig és a hét egy munkanapján (hétfő) 8 órától 20 óráig, az írásbeli panaszt elektronikus eléréssel (https://www.cofidisbank.hu/kapcsolat) folyamatosan fogadja. A Magyar Cofidis Bank Zrt. a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha az ügyfél a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Magyar Cofidis Bank Zrt. a panaszról és adott esetben az azzal kapcsolatos álláspontjáról jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát a személyesen közölt szóbeli panasz esetén az ügyfélnek átadja, telefonon közölt szóbeli panasz esetén az ügyfélnek megküldi, egyebekben az írásbeli panaszra vonatkozó rendelkezések szerint jár el. A Magyar Cofidis Bank Zrt. az írásbeli panasszal kapcsolatos, indokolással ellátott álláspontját a panasz közlését követő, jogszabályban előírt határidőn belül megküldi az ügyfélnek. A Magyar Cofidis Bank Zrt. valamint Társaságunk szolgáltatásával vagy eljárásával kapcsolatos panasz elutasítása esetén, vagy ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, az alábbi szervekhez fordulhat:
|
||||
g) |
g) Társaságunk az ügyfél számára az alábbi más - pénzügyi szolgáltatás közvetítésének nem minősülő - szolgáltatása ellenértékeként
• kiszállítás díjat számít fel. |